Oszczędność czasu i pieniędzy
Przesyłanie dokumentów przez Internet jest bardzo tanie, wygodne i pozwala zaoszczędzić Twój czas. Odpada drukowanie, a następnie ręczne wypełnianie i podpisywanie dokumentów. Dodatkowo możesz zapomnieć o pieczętowaniu, kopertowaniu i wysyłce wraz z jej kosztami.
Dokumenty przekazywane są natychmiast w sposób bezpieczny, a Ty automatycznie otrzymujesz urzędowe poświadczenie ich odbioru. To szczególnie ważne, gdy musisz co miesiąc wysyłać duże ilości dokumentów.
Wygoda - ułatwia pracę
Lista czynności i przedsięwzięć, które można załatwić przez Internet stale rośnie. Korzystając z bezpiecznego podpisu elektronicznego możesz przesyłać do urzędów oficjalne deklaracje, wnioski i podania. Dokumenty z e-podpisem mają taką samą moc prawną, jakby były podpisane własnoręcznie i dostarczone przez Ciebie osobiście lub drogą pocztową. Podpis kwalifikowany to sprawdzony sposób na usprawnienie działania firmy.
Mobilność - praca na odległość, praca 24/7
Podpis elektroniczny to już biznesowa codzienność na całym świecie. Internet znacznie przybliża do siebie kontrahentów, a e-podpis pozwala finalizować ważne przedsięwzięcia bez wychodzenia z biura.Wyobraź sobie, że Twój partner biznesowy ma siedzibę w Krakowie, a. Ty w Szczecinie. Chcecie podpisać umowę. Pocztowa wymiana korespondencji trwałaby całymi dniami jeśli nie tygodniami. Jednak wystarczy użyć podpisu elektronicznego, żeby całą sprawę załatwić w dosłownie kilka minut! Takich ułatwiających życie zastosowań podpisu elektronicznego jest o wiele więcej.
Zakres usług które wykonujemy:
W razie pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszym pracownikiem lub poprzez maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.