Polityka jakości
Chcąc osiągnąć sukces naszej firmy zdajemy sobie sprawę, że jakość naszych usług odgrywa kluczową rolę w zadowoleniu naszych Klientów.
Mając to na uwadze zobowiązujemy się do:
- indywidualnego podejścia do każdego z naszych klientów,
- stałego zwiększania satysfakcji naszych Klientów i ich zaufania do naszej firmy
- spełniania wymagań prawnych związanych z naszą działalnością
Cele te realizujemy przez:
- zatrudnienie personelu o niezbędnej wiedzy teoretycznej, kwalifikacjach i wysokich umiejętnościach praktycznych, dążenie do ciągłego ich doskonalenia
- terminowe świadczenie usług oparte na stosowaniu nowoczesnych rozwiązań technicznych
- stworzenie takich warunków dla klienta, aby w ramach swojej specjalizacji zaproponować najlepszą ofertę spełniającą jego obecne i przyszłe wymagania
- określenie odpowiedzialności i uprawnień dla kierownictwa każdego szczebla zarządzania oraz bezpośrednich wykonawców za jakość wykonywanych usług
- ciągłe śledzenie i stosowanie w naszej działalności aktualnych wymagań przepisów, norm i innych regulacji, a także postępu technicznego
- korzystanie tylko ze sprawdzonych poddostawców dostarczających materiały i usługi o wymaganej jakości
Niezmiennymi elementami naszej działalności, wyznaczającymi kierunki rozwoju są:
- najwyższa jakość oferowanych usług
- duże doświadczenie zdobyte w branży informatycznej
- zrozumienie i spełnienie potrzeb oraz oczekiwań obecnych i przyszłych Klientów